יום חמישי, 21 באוגוסט 2014

T-ROO הטכנולוגיה שמאחורי השיווק המודרני

יש שיטה מאחורי t-roo

כמו כל הדברים המוצלחים, t-roo נולדה מתוך צורך - הצורך של העסקים בעידן המודרני להקים ולתחזק ערוץ שיווק דיגיטלי במינימום הוצאות ובמקסימום תוצאות. מתוך תובנה זו נולד הקונספט של t-roo .

t-roo היא לא חברה טכנולוגית (למרות שעובדים בה לא מעט אנשים כאלו) אלא חברת שירות. עבורנו, הטכנולוגיה היא רק האמצעי לספק ללקוחות שלנו את השירות - מערכת לשיווק דיגיטלי ומרקום בלחיצת כפתור. את הלקוח שלנו מעניין לדעת שהשימוש במערכת שלנו מפיץ את התוכן והמסרים שלו למקסימום אנשים וזה כל העניין עבורנו - תפוצה חכמה ואפקטיבית של תוכן באינטרנט וברשתות חברתיות מובילות.

הקונספט שלנו

הקונספט שלנו הוא לאפשר לבעלי עסקים וחברות גישה לכלי שיווק דיגיטליים חינמיים ואת היכולת להפיץ ולשווק בלחיצת כפתור תכנים ומסרים שיווקיים - בקלות ובפשטות.

אנחנו קמים כל בוקר (חוץ מהמתכנתים שאוהבים לעבוד בעיקר בלילה...) מתוך מחשבה אחת –"איך אנחנו מסייעים לארגונים וחברות לשדרג את השיווק והנוכחות הדיגיטלית שלהם". וכל יום יש לנו תשובות חדשות. לכן פיתחנו את מה שאנחנו מכנים "שיטת t-roo" : שיטה לניהול אסטרטגי של תוכן דיגיטלי על ידי הפצה חכמה ומרוכזת של מסרים ויצירת תנועה לאתרים.

לכן בנינו את המערכת שלנו מתוך מחשבה על ארגונים וחברות שמבינים את הצורך של נוכחות בולטת במדיה חברתית . הקונספט שלנו שם את המשתמש במרכז ומציג את הלקוח כאדם בעל תחומי עניין מגוונים ואת המערכת בנינו על מנת לתת את הכלים להעביר אליו את התוכן הזה ולייצר איתו שיחה ותקשורת ולהניע אותו לפעולה.

אל תפרסמו- ספרו במקום זה סיפור

שם המשחק בשיווק היום הוא תוכן. הלקוחות שלכם מוצפים כל היום בפרסומות ובהצעות שיווקיות, יש להם כבר מה שמכונה "עיוורון באנרים", הם כבר לא רואים את הפרסומות אלא יקדישו תשומת לב לתוכן.
הלקוחות שלכם אוהבים תוכן איכותי , כזה שנותן להם ערך מוסף ולא מנסה למכור להם כל הזמן. בדיוק בגלל זה t-roo היא הכלי המושלם. ספרו ללקוחות שלכם סיפור מעניין, ספקו להם טיפים ועיצות מועילות, תנו להם להכיר את המותג שלכם ואת העסק שלכם כי בסופו של דבר אנשים לא קונים מעסקים- אנשים קונים מאנשים.



 תמהיל השיווק בעידן האינטרנט





95% מהזמן בפעילות שיווקית באינטרנט צריכה להתרכז ביצירת שיחה ותקשורת עם הלקוח, ה 5% הנותרים מוקדשים לתהליך המכירה. עם המערכת שלנו ה 95% הופכים לפעילות קלה בזכות ממשק אינטואיטיבי, קלות ופשטות ומערך התמיכה והשירות הנפלאים שלנו.

בדיוק בגלל זה אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו גישה לכל אותם כלים חינמיים באינטרנט בצורה מרוכזת, חכמה ובעיקר משולבת. החל מהפצת מסרים בפייסבוק, דרך קידום תכנים בלינקדאין ועד ניהול רשימות דיוור ועמודי נחיתה. והכל ממקום אחד פשוט ונוח.


רוצים לדעת יותר? דברו איתנו, נשמח לספר לכם איך לשדרג את השיווק של העסק שלכם בלחיצת כפתור, אתם כבר t-roo לבד כמה זה פשוט ויעיל.

לפתיחת חשבון התנסות חינמי כאן www.t-roo.co.il 












אין תגובות: